Optimalisatie en transformatie klassieke Bibliotheek

Wij zijn een community van mensen die enthousiast zijn over de veranderingen binnen de Bibliotheek, die buiten de lijntjes durven kleuren, die met elkaar willen delen en leren, die elkaar willen helpen bij de transitie en het optimaliseren van onze processen.

Binnen de themagroep gaan de Procespiraten voor nieuwe manieren van samenwerken. Niet door het schrijven van plannen van aanpak, maar door samen in de praktijk te testen wat werkt en wat echt past bij de organisatie en haar medewerkers. Iedere vergelijking met de piraten op zee berust op louter toeval.

Binnenkort is er een LinkedIn community ‘Procespiraten van de Bibliotheek’ waar medewerkers, coördinatoren, managers en directeuren lid kunnen worden, elkaar vragen kunnen stellen, hulp kunnen bieden en kennis, ervaringen, geoptimaliseerde processen en expertise kunnen delen. Hiermee willen we voorkomen dat op verschillende plaatsen elke keer het wiel moet worden uitgevonden.

Meer informatie over Optimalisatie en transformatie klassieke Bibliotheek

Frederike Kuijpers

fkuijpers@probiblio.nl

Openbaar Bibliotheek